Gå videre til hovedindholdet

Lejer søger bolig på 25-70 m2 beliggende i Østjylland

En lejer har netop givet udtryk for et ønske om lejlighed i Østjylland på mellem 25-70 2.
Byer af interesse er følgende: Århus C, N, V, Risskov Ø, Viby J, Hasselager og Tilst.


Lejeren beskriver sig selv som følgende:
"Jeg er en ung mand på 23 år der søger lejlighed i Århus fordi jeg skal stal at starte på mit kandidat studie der. Jeg ønsker at bo i en lejlighed på mindst 30 kvm. Derudover værsætter jeg plads og ro frem for beliggenhed inde i byen. Lejligheden må gerne ligge op til 8 km fra Århus univversitet og hvis findes med mere end blot et the køkken derudover er jeg ret fleksibel".

Der søges bolig med snarlig overtagelse og med en max husleje på 6500 kr. månedligt.

Leder du med lys og lygte efter en bolig i Århus? Hvorfor så ikke bare tage første skridt i retningen og finde din drømmebolig her og nu?

Start din boligsøgning hos Boligønsker.dk og se straks hvilke boliger, der er ledige netop nu.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

broenderslev lejeboliger

Hvis du søger lejeboliger i Brønderslev så tag et kig her og find din næste lejebolig! broenderslev-lejeboliger.dk broenderslev lejeboliger

Se ledige andelsboliger i Danmark

Hvor kan man finde en ledige andelsbolig? Hvis du vil se alle ledige andelsboliger i Danmark kan du tage et kig her! http://www.andelsboliger.dk/se-ledige-andelsboliger-i-danmark/ Se ledige andelsboliger i Danmark

lejeboliger københavn

Find lejeboliger i København på Lejeboliger-koebenhavn.dk http://www.lejeboliger-koebenhavn.dk lejeboliger københavn