Iflg. undersøgelse foretaget af Epinion for Nykredit mener 6 ud af 10 boligejere, at boligen er en forudsætning for et godt liv.
Desuden mener hele 8 ud af 10, at boligen i dagens samfund opfattes som en del af vores identitet.
Denne opfattelse stemmer godt overens med den stigning, der ses i forbruget af ting til hjemmet.
Udgifter til boligen udgør nemlig i dag hele 22 pct. af det samlede private brug - Omtrent dobbelt så meget som tilbage i 1970erne. Danskerne indtager dermed pladsen som det folkefærd, der bruger aller flest penge på hjemmet.
Boligprogrammer og lign. fylder ligeledes mere og mere i tv-udbuddet. Det hænger iflg. forbrugerøkonom hos Nykredit, Johan Juul-Jensen, sammen med, at boligen i Danmark netop har denne følelsesmæssigt store betydning og markedet herfor er umætteligt.
Læs hele artiklen her
Desuden mener hele 8 ud af 10, at boligen i dagens samfund opfattes som en del af vores identitet.
Denne opfattelse stemmer godt overens med den stigning, der ses i forbruget af ting til hjemmet.
Udgifter til boligen udgør nemlig i dag hele 22 pct. af det samlede private brug - Omtrent dobbelt så meget som tilbage i 1970erne. Danskerne indtager dermed pladsen som det folkefærd, der bruger aller flest penge på hjemmet.
Boligprogrammer og lign. fylder ligeledes mere og mere i tv-udbuddet. Det hænger iflg. forbrugerøkonom hos Nykredit, Johan Juul-Jensen, sammen med, at boligen i Danmark netop har denne følelsesmæssigt store betydning og markedet herfor er umætteligt.
Læs hele artiklen her
Kommentarer
Send en kommentar