Gå videre til hovedindholdet

Lejer søger lejlighed på 40-70 m2 i Storkøbenhavn

Lejer søger 2 værelses lejlighed i Storkøbenhavn. Boligen skal være mellem 40-70 m2 og må max andrage 6000 kr. månedligt.

Lejer tilføjer følgende til sin søgning:

"Jeg er en 22-årig, kvindelig journalistpraktikant, som søger lejlighed i København, fordi jeg har fået job på et større dagblad, som har til huse på Rådhuspladsen.

Jeg er meget ansvarlig, fornuftig, ikke-ryger og har ingen kæledyr. Mit drømmescenarie er en 2-værelses lejlighed, men en 1-værelses kan også gå an. Gerne med bad i selve lejligheden.

Jeg har ambitioner om at blive længe i lejligheden.

Der findes ikke mere punktlig og ansvarlig lejer end undertegnede"

Der er ønske om snarlig indflytning og følgende har interesse: Østerbro, Nørrebro, Kbh S, SV, Frederiksberg, Valby samt indre by.

Søger du ligeledes bolig i Kbh? Så start din boligsøgning nemt og effektivt via en af landets førende boligportaler, Boligønsker.dk.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

broenderslev lejeboliger

Hvis du søger lejeboliger i Brønderslev så tag et kig her og find din næste lejebolig! broenderslev-lejeboliger.dk broenderslev lejeboliger

Se ledige andelsboliger i Danmark

Hvor kan man finde en ledige andelsbolig? Hvis du vil se alle ledige andelsboliger i Danmark kan du tage et kig her! http://www.andelsboliger.dk/se-ledige-andelsboliger-i-danmark/ Se ledige andelsboliger i Danmark

lejeboliger københavn

Find lejeboliger i København på Lejeboliger-koebenhavn.dk http://www.lejeboliger-koebenhavn.dk lejeboliger københavn