Gå videre til hovedindholdet

Lejer søger bolig i København

Lejer søger lejlighed i København på 20-100 m2.
Følgende byer er af interesse: København K, S, N, NV, V, Frederiksberg, Vanløse, Ørestad eller Valby.

Lejeren skriver yderligere om sig selv:
Mit navn er Karina Petersen og jeg er 35 år. Jeg har været så heldig at få mit drømmejob som organisationspsykolog hos Københavns Kommune og mangler nu et fast sted at bo i hovedstaden hurtigst muligt efter 15. marts 2014, da jeg er tilflytter fra Århus.


Jeg har fast indtægt, er uden børn, har ingen husdyr, er ikke-ryger, rolig af natur og vil passe rigtigt godt på din/jeres lejlighed. Jeg er en stabil lejer. Min seneste lejelejlighed i Århus har jeg boet i i 14 år.

Er du som denne lejer på udkig efter en bolig i hovedstaden? Eller søger du blot lejlighed i det hele taget, så besøg landets førende boligportal, Boligønsker.dk og kom i direkte kontakt med relevante udlejere og sælgere på markedet allerede i dag!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

broenderslev lejeboliger

Hvis du søger lejeboliger i Brønderslev så tag et kig her og find din næste lejebolig! broenderslev-lejeboliger.dk broenderslev lejeboliger

Se ledige andelsboliger i Danmark

Hvor kan man finde en ledige andelsbolig? Hvis du vil se alle ledige andelsboliger i Danmark kan du tage et kig her! http://www.andelsboliger.dk/se-ledige-andelsboliger-i-danmark/ Se ledige andelsboliger i Danmark

lejeboliger københavn

Find lejeboliger i København på Lejeboliger-koebenhavn.dk http://www.lejeboliger-koebenhavn.dk lejeboliger københavn